Photobucket

Wednesday, May 12, 2010

5 Months and 3 Weeks more to goooooo....

Assalamualaikum and Happy Tuesday. :)

Korang sihat?
i hope korang sihat and happy always.

Nak cite pasal ape eh?
erm..

Okla nak cite about my practical in Rumah Thai, Taman Melati, kl
Seminggu dah praktikal kat sana.
ada 6 orang Pelatih PUNB yang practical kat sana.
Kak Wan, Eqa, Ekin, Kak Rini, Kak Rin and me.
Sorila x sempat nak capture pic.

Kerja kat sana okla.
as a waiter.
ambil order, hantar minuman dan makanan dan kemas meja.
haha.

Ramai kawan2 yang tanya why kerja as a waiter.
idk how to answer it because my boss want me to work as a waiter.
lagipun kitchen kat rumah thai tersangatla kecil.
muat untuk 4 orang jek and i belum mahir lagi nak kerja under Thai's Kitchen.
take time kot. Dulu kerja pun kat The Loaf's kitchen as Commis 2.
tu pun x sampai setahun.hehe

Okla.
i'll story to u later.
Thank You for reading my story
:)



To be continue...

No comments:

Post a Comment