Photobucket

Tuesday, November 9, 2010

Jajan kegemaran saya

Assalamualaikum w.h.b
Sejak dah habis praktikal ni rajin sangat aku update blog aku yang xseberapa ni kan.
hehe. Almaklumlah dah xde kerjakan.
Jadi, apa lagi isilah masa yang terbuang ni dengan benda2 yang berfaedah seperti kemaskini blog.

Oklah.
seperti tajuk yang diatas.
Harini mahu berceritakan tentang snek kegemaran saya suatu ketika dulu.
Snek @ jajan yang saya suka ni saya makan sejak dari sekolah rendah hinggalah ke sekolah menengah. Tapi semakin lama snek @ jajan ni kelihatan pupus di pasaran.



Nilah jajan @ snek kegemaran aku time sekolah
korang semua pernah makan x?
mesti pernahkan.
Kalau xpernah xtahulah dari pelusuk mana korang datang.
hehehe

Jadi, disebabkan sepanjang aku masuk zaman umur atasan ;p
dah lama gila aku xnampak plastik jajan @ snek ni kat kedai runcit.
Hari yang lepas, aku jalan dengan keluarga aku pergi kedai runcit
adelah jumpa jajan @ snek ni.
Ape lagi. aku belilah. Lepaskan kempunan.
hehe
Akhirnyaaa..

Rasanya masih sama seperti dulu.
Bagus2.
Lepas ni, Tahulah aku nak beli jajan @ snek ni kat mana.
Hooray..



Dah habis baca?
if korang perasanlah kan.
for this post i use fully Malay language.
Cikgu BM mesti geleng kepala baca Karangan ni.
Okla. Actually i dont know nak bahasakan myself in this blog apa.
I or aku or saya or whateverlakan.
hmmm. Still thinking.

Alamak pic terbaliklah.
jap ye betulkan balik..








Wassalam

No comments:

Post a Comment