Photobucket

Monday, November 22, 2010

Seminggu sudah...

Assalamualaikum w.h.b
Wassup uols? Hope korang semua sihat belakalah ya.

Last update on 9th Nov 2010,
And today is 22nd Nov 2010.
tik tok tik tok.. sekejap jek dah nak akhir bulan Nov

Tepat 9.40 malam ni, dah seminggu dia meninggal dunia
Orang yang menjaga, membesar, memberi makanan dan macam-macamla kat aku time my parents went doing Hajj when i 10 years old.

He passed away at his age 70 in his house at Johor.
Meninggal disebabkan penyakit tua.
Actually, Dah lama da dia sakit.
And getting worse year by year.
Kesian aku tengok perubahan dia, dari berisi sampai tinggal tulang.
hmmm. And Alhamdulillah, He passed away pada malam orang Wukuf di Arafah.


Orang yang aku maksudkan adalah......





Dia....



My uncle,Pak Ngah


Pic nie tahun 2008 punya.
Time nie dia masih berisi lagi..


Alfatihah untuk arwah pakcik aku..



May Allah bless his soul… forgive him of his sins… make his grave a garden and grant him the highest levels of paradise….. Ameen


Wassalam





To be Continue....

2 comments:

  1. yang duk kat kampung melayu dah lama meninggal.
    ni yang duk kat ayer baloi.
    aku xpenah cite kat korang pasal dia pon.

    ReplyDelete